torsdag 10 september 2009

Jag visste de..

.. har varit så sjuukt trött nu ett tag å ont i huvve, och jag har inte kunnat förstå varför, visst jag är tre barnsmamma, men alla tre somnar utan större problem på kvällen och sover hela nätterna, jag somnar nästan innan jag lägger ner huvve på kudden och sover som en stock på nätterna, men ändå sjukt trött, de spelar ingen roll om jag vilar en stund nån gång under dan de gör absolut ingen skillnad. Nu har jag lessnat på de här och ringde hc, fick komma dit redan idag och tog blodvärde, vilket va alles för lågt, så dom tog nå andra prover som jag ska få svar på imorron när jag fick läkar tid, hoppas man blir nå klokare så jag vet vad jag kan göra för att få tillbaka orken, för de här håller inte! Nu ska jag fli lite här hemma.. IGEN! känns inte som man gör nå annat än plockar å städar här hemma men jag känner mig ändå aldrig riktigt klar, jo.. men de är till jul för då jävlarstädas de ÖVERALLT! :) Hej hej!

Inga kommentarer: