onsdag 26 augusti 2009

Onsdag

onsdagen har jag spenderat med Maggan, Max och Albin på stan.. har rännt en hel del faktiskt :) Michelle fick stanna hemma med karln, idag va de Max tur att följa med, för just för tillfället (hoppas jag) kan man inte ta med Michelle och Max tillsammans tex till stan pga allt bråk dom emellan :( jag hoppas verkligen att de snart går över, känns trisst att jag inte kan eller orkar ska jag säga ta med mig alla tre när jag ska iväg pga en så löjlig sak.. men de går faktiskt nästan inte :( men som sagt jag hoppas de snart vänder till de bättre igen. Jag har budat på en telefon på tradera också som jag faktiskt "vann" så den kommer mest troligt imorron eller fredag, apropå de ska jag ringa bror å fråga hur länge de bruka ta :) Och så har vi bestämt oss för att kolla på en katt, så imorron ska vi åka in till stan å göra de. De är en maine coon/norskskogskatt, blir med andra ord en rätt stor kille :) Vad mer har hänt.. händer inte så mycket i mitt liv just för tillfället, känns som att vara mamma till 3 sköta hushållet och åtminstone försöka renovera hallen tar all tid, är Michelle och Max hemma från dagis går ALL tid till att lösa konflikter dom emellan och åt att bråka på dom å sen se till att lilleman är nöjd mitt i de, men är dom på dagis kan jag hinna med lite av varje bla lite häng med min bäste vän.. soffan ;) när Abben sover. Skulle verkligen önska att jag orka ränna runt å hälsa på lite kompisar som jag faktiskt känner att jag gör alles för sällan, tex Joanna å Linnéa.. kommer den dan jag känner att orken faller sig in :) jag kan åka till stan å handla mm , men åka å hälsa på nån har jag märkt inte funkar alls jag käner tröttheten direkt när jag sätter mig ner å kan nästan inte hålla mig vaken så jag undviker faktiskt folks bostad just nu.. Nä nu har jag inte tid att sitta här å skriva massa tråkigt skit, jag ska duscha sen lägga mig i sängen å glo på tv å invänta karln som är å ska fixa bromsarna på imperialen :) Natt natt..

Inga kommentarer: