torsdag 27 augusti 2009

Spännande..

.. ja idag har vi vart in till stan för att titta på en kattunge, å den va så söt eller båda som va kvar va så söt :) den vi INTE valde va orange å hade extra tummar den va så söt, men vi båda är mindre förtjust i röda katter så automatiskt så kolla vi lite extra på den här som är grå/brun typ :) så den fick följa med oss hem, en sak ska jag tala om, den här katten kommer nog bli rätt stor.. pappan är mainecoon o mamman är norsk skogskatt, stor katt med mycket hår. :)
Får se hur de går med Apollo här i början.. han är nämligen livrädd för den EN KATTUNGE! :)) haha.
Och dessutom kom min telefon idag, och den verkar funka bra och den är jäkligt hel å fin fakiskt! :)
Nu ska jag titta till mina djur som låter på varsitt håll..

2 kommentarer:

Madde sa...

Hej! Va roligt, jag visste inte att du hade en blogg! Nu kan jag också hålla koll på er.

Kram!

katta sa...

Åh, får komma och kika på katten nån gång ;) Okej, ja jag får väl kika på åhlens då och hoppas att dem har :) Nr 2? Nej, inte nu! :D Haha, jag är grymt bebis sugen men jag är fortfarande lite "rädd" att vara gravid igen ;) Det var ju det värsta jag varit med om! :D Och jag tror inte Mattias heller vill ha nu...så det får dröja ett tag. Men bra förslag var det ;)