söndag 30 augusti 2009

Söndag

...och Michelle å Max har kommit hem :) helgen har varit väldigt lugn, JanOlov har jobbat så jag å Albin har mest bara varit hemma. På fredan fick vi främmande av Tommie, Hassel å Ing-Marie å lördan va jag å Albin hemma å mös medans gubbben va ute å tjäna pengar ;) sen packa vi in oss i Imperialn å åkte in till stan för att cruisa lite å äta, min plan va att lägga ut lite bilder från kvällen, men kameran ligger i köket å jag årkar faktiskt inte gå å hämta den så de får bli nån annan gång när korten finns på datan ;) och dagen har vi spenderat till större delen i garaget med Mattias, Katta å Leo å karln :) alltid lika roligt att träffa Leo. Va även ner till Sara å Andreas en sväng, så nu har man fixat barnvakt till dom 2 äldre barna inför nästa helg, bara Abben kvar då..
Nu ska jag och Michelle snart åka till Cimona å klippa Michelle så hon blir snyggare inför dagiskorten :) sen ska jag hem stoppa barna i säng å vräka mig ner för att få min massage, helt paj i ryggen av nån lustig anlednig. :(
Sen har jag klurat lite på vad jag ska få gjort i veckan här, men jag vet inte om jag ska ge mig på att planera nåt, för de blir aldrig så iaf :) men jag MÅSTE verkligen försöka få bort resten av gipset i hallen, så jag kan börja slipa å måla nångång :) och idiot tvätta för att åtminstone försöka komma i kapp. :(
Nä nu måste jag gå å byta på Albin tyckte de börja lite väl skumt här nu..
Hej hej!

Inga kommentarer: